divendres, 2 de març del 2012

PREGUNTES

Com titularé meu videotutorial?
CUB DE RUBIK
Necessito posar un subtítol? En cas afirmatiu, quina?
NO
Què ensenyaré a fer?
COM ÉS POT FER UN CUB DE RUBIK
Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts bendiferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà en cada part?
A LA PRIMERA HI HAURA EL VIDEO FENT UN CUB DE RUBIK I A LA SEGONA L'EXPLICACIÓ DE COM FER-HO
Quan ho enregistraré?
A LA MEVA CASA A LA SEGÜENT SETMANA
És a l'exterior? Hi haurà molt de soroll?
NO. NO
Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
EL GRABARÉ AMB LA MILLOR CAMERA QUE ÉS VEGI
Què càmera utilitzaré?
ENCARA NO HO SE
Necessito l'ajuda d'algú? De qui?
SI, DEL MEU GERMÀ
Posaré música? Quina? D'on la vaig a treure?
SI, ENCARA NO HO SE, DE L'ARES
Què posaré els crèdits?
ELS PASSOS, EL MEU NOM I EL DEL MEU GERMÀ I LES GARACIES
És bona idea incloure la URL del meu blog als crèdits del videotutorial?
NO

1 comentari:

  1. Hauries de justificar les teves respostes. Amb un 'si' o un 'no', no n'hi ha prou...

    ResponElimina